Hukukçular İçin Tasarım Aşamaları | Legbis

Bu bölümde hukukçular için tasarım sürecinin temelleri sunulmaktadır. Tasarım süreci akışında yeni müdahaleler geliştirmek için kullanabileceğiniz tutumlar, hamleler ve araçlar mevcuttur.

Temel Tasarım Süreci

Yeni bir ürün oluşturmak için bir fikriniz var. Ya da çözülmesi gerektiğini bildiğiniz bir sorununuz var.

Şimdi bu fikirden veya bu sorun ifadesinden çıkmanız ve bununla nasıl başa çıkacağınızı bulmanız veya takip etmeye değer olup olmadığını anlamanız gerekir. Bir şeyin daha iyi olabileceğine dair basit bir seziden, insanlar için bir sorunu çözecek bir şeyi başlatmaya nasıl ulaşabilirsiniz?

Bir tasarım sürecinden geçmek sizi bir fikirden, hangi ürünü oluşturmanız gerektiğine dair güçlü, incelenmiş, ayakları yere basan bir konsepte götürebilir. Bu, ne inşa etmeniz gerektiğini, hedef kullanıcılarınız için nasıl harika hale getirebileceğinizi ve bu şeyin nasıl ölçeklendirilebileceğini bulmak için yapılması gereken ilk eylem döngüsüdür.

Design Process and types - by margaret hagan-07

Tasarım süreci katı bir tarif değildir - ancak formüle edilmiş bir dizi aşamadan öğrenmek yararlı olabilir. Daha fazla döngüden geçtikçe, kendi tercihlerinizi bulun ve her aşamanın farklı değerlerini ve etkinliğini görün - işlemi kendi hayatınıza uygulayabilirsiniz. Her zorluk, kendi becerilerinize, kullanıcınızın ihtiyaçlarına ve üstesinden gelmeye çalıştığınız sorunun türüne uyacak şekilde tasarım sürecinin farklı bir varyasyonunu gerektirebilir.

Oluşturduğum tasarım sürecini uygulamanın yollarıyla dolu bir galeri. Birçok özel form olabilir ancak genel akışı oldukça standarttır. Süreç tabanlı bir yaklaşımdır ve izlenecek bazı ayrı adımlar vardır. Tek tek tasarımcıya veya proje gereksinimlerine bağlı olarak, kullanılacak adımlar hangi uzunlukta, hangi sırada ve hangi önceliğe sahip olduklarına göre büyük ölçüde değişebilir.

Tasarım süreci odak noktaları ile pratikte birçok farklı biçim alabilir. Ancak tüm bu süreçlerin ana akışı aynıdır. Bir ekip, kullanıcıların ihtiyaçlarını ve zorlandıkları alanı anlayarak başlar, daha sonra hızlı bir şekilde yeni fikirleri inşa eder, test eder ve daha sağlam ve gerçek bir uygulamaya ölçeklemek için başarılı bir tasarım elde edene kadar - çöpe at / rafine et / yinele- devam eder.

Bu bölüm, tasarım sürecindeki bu aşamaların her birini, kısmen veya tamamen nasıl kullanılabileceğini net bir şekilde ortaya çıkarmak için araçlar ve ayrıntılarla kullanılabilir hale getirildi.